vineri, 15 februarie 2013

"stiu, sunt cantareata"

Desenasem eu zilele trecute pe banca de la scoala un portativ si pe portativ o nota si mai multe chei sol (imi place cheia sol:]). La vreo zi doua vad scris pe banca, langa portativul meu, fraza urmatoare: "Muzica te inspira, nu-i asa? Ce-ar fi sa te inspire in caiet, nu pe banca." Probabil vreun inteligent de dupa-masa. Biiiiine, ii raspund si eu: "Nu stii tu ce e aia muzica!" Raspunsul l-am primit a doua zi: "Ba stiu, sunt cantareata." Opaaa, avem de-a face cu o pipita aici. :)) Asa ca raspunsul meu a fost "Daca nu canti din Tchaikovsky tot degeaba."
Om avea vreun talent nedescoperit? Profu` de stiinte zicea ca a avut "norocul" de a auzi o fatuca din asta cantand live. Greseala vietii lui. :))

Miku.

2 comentarii:

bianca m. spunea...

heeei, uite-o pe viitoarea inna care va atrage atenţia întregului glob!! :))

MikuMyuuki spunea...

waaaaaa, am pus mana pe banca pe care o viitoare vedetaaaa a pus maaana:))))
acum am ce sa le povestesc nepotilor=)))))

Faceți căutări pe acest blog