luni, 25 februarie 2013

yey uau wow ura happy face smile miku in the 7th heaven

gagnam style si harlem shake si old mcdonald has a farm, toate odata - :))
am fost tare fericita sa vad ca narcis iustin ianau s-a calificat in finala eurovision romania
daca asta vara obsesiile mele erau smiley(cantaretul, nu smiley face), hello kitty, h&m, acum se pare ca ma atrage opera
(nu ar fi prima oara, spre exemplu, in iarna lui 2011 eu eram vecina nebuna care dadea volumul la maxim pe melodiile lui andre rieu, de altfel, unul dintre preferatii mei)
asa ca... sunt super-mega-extra fericita ca exista o sansa reala de a trimite pe cineva competent la eurovision in suedia
daca va fi ales narcis vom avea in sfarsit o sansa mare de a inainta pe locul doi sau unu
ar fi genial.
spre deosebire de romanii au talent, sezonul 1, unde nu a castigat talentul ci "povestea". fratioare, parca ar fi fost dansez pentru tine; a fost o prostie; am ramas cu gura cascata cand a castigat acel... "rapper"

in schimb, mi-a placut mult de tot melodia elenei carstea muttart, spinning. o voce superba

siiiii un harlem shake de la eurovision semifinala a 2-a

3 comentarii:

bianca m. spunea...

Ăia nu ştiu să facă harlem shake. Deloc. :))
Hmm, nu ştiu dacă o să le placă străinilor melodia lui iustin dacă merge. Mă rog, sper să luăm ceva, dar de obicei câştigă melodiile astea care prind la public.

bianca m. spunea...

lol şi titlul e prea amuzant :))

MikuMyuuki spunea...

Dap, asta-i unul dintre cele mai proaste harlem shakeuri pe care le-am vazut. Dar deh, erau la tv... un post national...
Eu zic c-ar merge Iustin asta, are o melodie destul de... stilul eurovision:-? oarecum...

:))pai eram... exaltata, de unde titlul amalgamat:))

Faceți căutări pe acest blog