vineri, 29 martie 2013

Credinta dusa la extrem

Tocmai am vazut o stire care m-a dat peste cap. Cum duminica trecuta catolicii au sarbatorit Floriile, adica intrarea Domnului in Ierusalim [sper sa nu gresesc], aceasta este la ei vinerea mare, urmand ca duminica sa fie Pastele.
Si in stirea asta pe care eu o urmaream cu un total dezinteres, butonand de zor in telefon, mi-a ajuns la urechi urmatoarea chestie: "unii credinciosi s-au lasat crucificati, considerand ca aceasta este o modalitate de spalare a pacatelor", toata chestia asta intamplandu-se in Filipine.
Dar hei! Crucificat?! Aratau imagini in care oamenii erau intinsi pe cruce si li se bateau cuie in palma.
Ce cred eu? Asta nu e credinta. Pana si Dumnezeu a zis ca trebuie sa ai credinta in tine, sa nu te falesti in fata oamenilor. Stiti povestioara cu vamesul si fariseul? Unul statea singur, retras, coplesit de problemele sale, temandu-se ca nu va primi iertare, iar celalalt se facea cu rugaciunile sale.
Nu stiu. E prea de tot. Ma intreb... oare astia care-au fost crucificati or sa moara? Cat dureaza chestia asta? Imi aduce aminte de The Vampire Diaries, cand isi tot infig unii in altii cutite, creioane, furculite [chiar in episodul de azi].

M.
P.S. Puteti vedea stirea respectiva aici.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog