luni, 25 martie 2013

filosofari de martie friguros

Nu Nu Nu. Afara a inceput sa ninga.
Era sa zic ca e poate vina mea, ca n-am fost cuminte si primesc o pedeapsa pe care o detest: ninsoarea. Dar a trecut demult vremea cand religia explica fenomenele naturale ca fiind pedeapsa a divinitatii pentru pacatele oamenilor, asa ca o sa consider ca ninsoarea e doar cel mai rau lucru care se putea intampla in Martie.
Desigur, cumva tot am in minte ideea ca cineva vrea sa-mi saboteze toate planurile de a iesi cu cat mai putine haine pe mine [wa' da' hell, azi m-am imbracat mai gros ca iarna trecuta! si stai sa vezi maine! .-.].
Pe langa astea, m-am mai gandit si am mai gasit o chestie care se bate cap in cap in religie: daca Dumnezeu a creeat totul, absolut totul, inseamna ca tot Dumnezeu l-a creeat si pe diavol, ceea ce duce la ideea ca Dumnezeu a creeat pacatul chiar el, deci e cam improprie pedepsirea oamenilor pentru ceva ce e dat tocmai de Dumnezeu. Mm?

M.

4 comentarii:

roxx spunea...

LOL
dumnezeu n-a creat diavolii. hello, ce-i cu tine?
diavolii sunt îngerii care au căzut.
mai citeşte atent, zic. mai corelează.

MikuMyuuki spunea...

Daca Dumnezeu a creeat totul, inclusiv ingerii, inseamna ca a creeat si pacatul, in care au cazut ingerii. Pana atunci nu exista pacatul. Ingerii nu au putere creatoare, deci Dumnezeu a creeat tentatia ca pacat, i-a facut pe ingeri sa cada si sa se transforme in diavoli.

roxx spunea...

renunţ.

MikuMyuuki spunea...

Priveste altfel: o mama are un copil, copilul, cand va creste, va avea la randul lui un copil si tot asa. Dar mama e creatorul. Mama e cea care a dat nastere copilului care a facut un altul si tot asa.
Daca il iei pe fiecare in parte ajungi la origini, iar originea e una singura.

Faceți căutări pe acest blog