joi, 21 martie 2013

Lord of the Boards



Aproape ca am plans de fericire, unde nu mai pui ca mi-am exprimat-o tipand si dansand prin casa cand am dat din greseala pe un post de muzica unde dadeau melodia Sorel a celor de la Ca$$a Locco, si apoi Lord of the Boards a celor de la Guano Apes. Tot citeam azi dimineata pe blogul Arinei despre "vremea noastra" in care faceam chestii complet opuse fata de copiii de-acum (sunt de acord ca daca am avea 9 ani acum, am fi exact la fel). Apropo de asta, va mai aduceti aminte de Ca$$a Locco? Toate excursiile mele din I-IV au fost pline de aceste melodii si de cele de la 3SE sau O-ZONE.  Le super-mega-extra iubeam.
Si nu mai vorbesc de Guano Apes, care erau (in oarecare masura, inca sunt) zeii mei. God, noi chiar am fost fericiti. Serios acum, toate melodiile care apar azi rezista maxim o jumatate de an in topuri si sunt de efect. Chiar si melodiile Adelei.

Miku.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog