sâmbătă, 2 martie 2013

the show must go on

Sigur ca noaptea trecuta nu am dormit, abia pe la 6 dimineata m-a luat somnul. Tocmai de aceea am si terminat de citit Academia Vampirilor #3. Intrebare: de ce, oamenilor, sustineti ca-i o serie atat de ge-ni-a-la? E drept, te tine destul de in priza, dar dupa ce o inchizi... dupa ce o termini... nu ramai cu nimic in cap. Nici macar nu mi-a parut rau de Rose. Daca Dimitri ar fi murit ar fi fost mai misto, mai pe bune. M-a uimit doar moartea lui Mason si aparitia lui sub forma unei fantome; destul de ciudat, m-a cam speriat. Poate pentru ca era noapte si lumina veiozei nu era prea puternica?
Anyway, am gasit reviste BRAVO! Da, Bravo. N-am mai citit revista asta de o eternitate. Dupa ce Popcorn, revista mea de suflet, a disparut de pe piata, am renuntat la toate revistele pe care le citeam. Apoi cei din Auchan au scos revistele si la chioscurile de ziare nu poti sa te duci, sa le citesti si sa le pui la loc. :))
Dar aaaazi revista Bravo are postere cu: Bill&Tom [they're Tokio Hotel, bitch please], Lady Gaga [mdea], Maroon 5 [maaaaaroooooon fiiiiiiiveeee yeeaaaa:X] si Britney Bitch Spearse [O.O]. Si au un mega-spatiu dedicat The Vampire Diiiiiiiariiiiiiies, which is super-duper. :X Si am vazut ca o sa-l scoata pe Klaus si pe Rebeka din serial si o sa faca un alt serial care se va numi The Originals. Nu nu nu nu nuuuuu! Really, Klaus facea toata actiunea. Adica l-au bagat pe Silas, cine stie ce nebun, si-l scot tocmai pe superbul, extraordinarul, mega-magnificul Klaus cu accentul lui genial...
Aaaand I tried this new hairstyle which is not that cool as it seemed in my mind. :))
Si mi-am amitit ca-i Gaudeamus in Craiova iar eu n-am ajuns sa... vad si eu...

Aveam o incheiere acum vreo 2 ani, ceva in genul
xoxo,
miku

but... let's just say...
miku



P.S. nu-i asa ca-i un post atipic?! what the heck, a venit primaaaavaraaa, let's just be happy, the show must go on, as queen said once

2 comentarii:

roxx spunea...

la BRAVO a fost redactor Cipariu. sau ceva de genu. mi-a zis el că făcea ceva la revista asta :))

MikuMyuuki spunea...

serioooos?:X Asta e asa msito:x Adica dintotdeauna mi-am dorit sa fiu redactor la o revista din asta:))
e visul meu:X e... e...
gata, Cipariu e modelul meu:X

Faceți căutări pe acest blog