duminică, 10 martie 2013

slaves - eurovision 2013

A castigat Cezar nu-mai-stiu-cum finala din Romania. El canta bine (si da, este talentat, in plus, are si o cariera in domeniu), dar melodia aleasa pentru Eurovision, dupa considerentele mele, este complet si irevocabil groaznica. Asta-i tot ce pot spune in legatura cu el.


Mi-ar fi placut sa mearga mai departe Luminita Anghel, a avut o melodie buna, iar vocea ei este intr-adevar una foarte buna.


Din nou, mi-a placut mult de tot Elena Cartea Muttart (de fapt,preferata mea de la Eurovision), cu melodia Spinning. Are o prezenta magica.


Narcis Iustin Ianau, care a iesit pe ultimul loc(sau penultimul, nu mai stiu sigur), a avut o prezenta scenica slaba, foarte slaba. A falsat de cateva ori, se pare ca emotiile l-au coplesit.


Jurizarea mi s-a parut impartiala pe fata. Prea pe fata. Nici nu ma asteptam, insa, sa fie altfel, de asta nii nu mai fac caz din asta. Sa-i uram succes lui Cezar si sa speram ca vom avea ceva mai multe sanse decat cu... Mandinga.

Miku.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog