joi, 7 martie 2013

taximetriștii sunt, în mare parte, libidinoși


Nu am mai mers cu un taxi singură de ceva vreme când, fiindu-mi foarte rău, a trebuit să iau un taxi urgent până acasă. Eu abia îmi țineam voma în gât iar taxiului i-a ars să mă ocolească tot orașul doar ca să ia mai mulți bani. Nici nu am așteptat să-mi dea restul, mi-a fost atât de rău că nu am putut nici să deschid gura și să-i spun să aibă considerație măcar pentru copii, sau măcar pentru o persoană care urma să cadă din picioare dintr-o clipă în alta.
O altă experiență urâtă cu taxiul a fost în primăvara anului trecut, când mi-am uitat aparatul foto în mașină. Am stat pe locul de lângă șofer și aveam aparatul în mână. Aveam o grămadă de lucruri, de fapt, în mână, și cumva trebuie să-mi fi scăpat. Imediat ce am coborât din mașină, taxiul a zburat practic de lângă mine. Abia mai târziu mi-am dat seama de ce. Noroc că aparatul nu făcea chiar atât de mulți bani. Partea proastă e că îl cumpărasem cu doar o lună înainte.
Mai mult de atât, taximetriștii sunt inculți. Nu toți, desigur, povestea merge până la proba contrarie. Dar cu manelele care urlă toată ziua de îți distrug orice voie bună, cu toate tânguielile despre bani, femei și «talent», nu poți să nu te prostești. Și mai sunt și semințele pe care le scuipă ca niște amărâți și înjurăturile din trafic pe care le aruncă asemeni unor analfabeți. Și-apoi «muzica populară» atâââât de falsă care este promovată… Îmi e greață de ei. Și mai sunt și aceia care, pe lângă aspectul unsuros, grăsimea mirobolantă care zace pe ei, și mirosul împuțit de om care fumează și nu se spală, mai dau și replica: "Unde te duc, păpușă?" făcându-ți cu ochiul în așa fel încât să te "cucerească". Tot ce-mi doresc e să le înfig degetele în ochi.
Voi ați văzut vreun taximetrist care să aibă părul lung și să asculte rock?


2 comentarii:

Axi spunea...

La mine mai sunt specimene de genul asta- din aia care stau cu ochii pe tine ca, vai de mine, sa nu-i zgarii nu stiu ce de prin masina-, dar de obicei sunt destul de ok. Am intalnit multi taximetristi care incepeau o conversatie, spuneau glume, se comportau chiar ok.
Insa, cum am mai spus, am dat de unii de-a dreptul groaznici. :-j Se comportau cu tine de parca ei ar fi cei care iti dau banii! :]]

MikuMyuuki spunea...

Intr-adevar, eu am generalizat. Am dat si eu peste din astia de treaba. :))
Dar, oricum, majoritatea sunt niste jegmanosi.

Faceți căutări pe acest blog