miercuri, 10 aprilie 2013

3 in 1

Mi-a fost atat de rau azi dimineata ca mai aveam putin si-mi dadeam duhul. Ok, exagerez, am avut o durere de cap groaznica care m-a facut sa imi dau matele afara. Am mancat un cremsnit vechi, fir-ar sa fie.
Partea buna e ca dupa-amiaza am primit doua vesti geniale. Suna fixul, ii zic lu` mama ca s-ar putea sa fie C., o ruda care trebuia sa vina azi la noi, sa raspunda ea. Raspunde apoi ma cheama la telefon. Aflu ca sunt sunata in legatura cu super-mega-extra magnificul casting MediaPro Pictures si ca as putea ajunge chiar in serial. Mi s-a taiat respiratia si am murit si am inviat ca mai apoi sa realizez ca asta e un preprepre casting si ca sansele mele sunt ceva gen 1 la infinit. Dar mi-a facut ziua mai buna si pentru asta le multumesc.
Vestea a doua a venit cand mi-am deschis telefonul si am aflat ca am trecut exmenul la engleza cu Pass with Merit. Am avut atatea emotii saptamanile astea incat azi, cand am aflat am inceput sa topai si sa cant de fericire.
Si inca ma intreb de ce am unele zile atat de proaste iar unele atat de bune. Partea buna e ca tot ce s-a intamplat azi a fost de bun augur. Indiferent de ce s-o intampla, eu sunt atat de fericita incat inca dansez de fericire.

M.

4 comentarii:

Ramona spunea...

De ce sunt unele zile bune si altele proaste? Se numeste VIATA, obisnuieste-te cu ea! :))

roxx spunea...

Felicitări! >:D<

MikuMyuuki spunea...

Daca as putea-o modela...:))

MikuMyuuki spunea...

Mersi>:D<

Faceți căutări pe acest blog