sâmbătă, 20 aprilie 2013

După ce am lucrat o zi întreagă numai la logică, am realizat în sfârșit că nu e așa grea. Apoi am făcut pilates cât și pentru ieri, iar când am vrut să mă ridic de jos, n-am mai putut. Nu-mi mai simțeam picioarele. Așa că am stat vreo 10 minute să mi se destindă mușchii, apoi am mers să fac o baie lungă.
Și-apoi îmi trimite Ramona filmulețul ăsta și eu mă emoționez atât de tare că încep să plâng. M-am transformat într-o smiorcăită, trebuie să schimb lucrul ăsta. Dar serios, lucrurile astea care se duc direct în partea aceea sensibilă a inimii mă termină. La mulți ani, chiar dacă cu câteva zile mai devreme, R. Sper ca în timp să rămână ce-am scris eu pe una dintre foile cărții aceleia și să recitești asta, chiar dacă vom fii departe una de alta. Impossible to forget. Abia aștept să termin cu bac-ul. Imediat zbor către București. >:D<
Miku

2 comentarii:

Ramona spunea...

Nu esti o smiorcaita, esti doar umana. Da-ti voie sa simti, da-ti voie sa fii asa. Bucura-te ca esti asa. Fii mandra ca esti asa. Nu esti un robot.
Ia, asculta si tu melodia asta:
http://www.youtube.com/watch?v=Hkrk3lFVuQE

MikuMyuuki spunea...

No, ma emotionez prea usor de la un timp si nu eram asa. Adica ma uit la un film si plang, orice fel de film ar fi. Plang si la filme de desene animate. :))
Dar... eh, o sa se duca s asta.
Misto melodia:X
>:D<

Faceți căutări pe acest blog