miercuri, 17 aprilie 2013

Pictures of You - leapșă

Am primit o leapșă frumușică de la Ramona și vă invit și pe voi să o preluați. Have fun dudzilor!:)

1. Hmm... nu cred că am o destinație ideală, însă îmi plac locurile călduroase și aș întinde-o spre Grecia. Cu toate astea, îmi plac și locurile răcoroase și aș merge spre Anglia și Japonia.
2. Tocmai am făcut un duș lung și relaxant, apoi mi-am făcut unghiile și o să ies afară. Numai lucruri pentru mine, sunt o egoistă. <(^.^)>
3. Acum 5 minute.
4. 30 cu bicicleta. Ador mersul cu bicicleta.
5. Nu știu... poate "În lenjerie intimă", poate "Zânele poartă bocanci".
6. Cred că The Cure - Friday I'm in Love.
7. Nu cred că am ceva anume. Sunt o grămadă de citate pe care le-am salvat pe undeva prin P.C., dar mi-a rămas unul în minte dintr-o carte pe care am citit-o de curând: Tată bogat, tată sărac" de Robert Kiyosaki, "Plătește-te pe tine mai întâi".
8. Da. Da. Da.
9. Chestii. Diverse... îmi plac ojele. Și desenele lui A.
10. Cred că era luni dimineața, pe la vreo 12 și ceva.

În final, Lullaby. 

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog