marți, 30 aprilie 2013

secretare natural incompetente

Îmi e greață să scriu despre așa ceva, dar o s-o fac, că mă gândesc că mai sunt și alții/vor mai fii și altii în situația mea. Mi s-au întâmplat multe lucruri cretine în liceu, de la profe care să zică că mă cred nu-știu-cum până la secretare care să mă desconsidere complet. De altfel, nu sunt doar eu în situația asta.
Secretarele școlii sunt unele dintre cele mai leneșe angajate ale liceului.
Trebuie să-mi echivalez examenu' pe care l-am dat la engleză cu proba de la BAC la engleză și când m-am dus să întreb la secretariat, alea mi-au spus: citește metodologia, apoi vino la noi.
Ce căcat? Cum naiba să citesc metodologia? Ele ar fii trebuit s-o citească, pentru că ele sunt angajate pentru a face așa ceva, pentru a lucra pentru liceu și pentru a face ca toate actele să fie bine puse la punct.
Și m-am ales cu o carte de nu știu câte zeci de pagini, să citesc ce ar fii trebuit ele să citească. De ce? Pentru că le e greu să o facă, pentru că nu știu să lucreze. Al naibii liceu. Bă, ăștia din Craiova, nu vă duceți mă la liceu' Pedagogic. Nu numai din cauza asta, dar o să vi se închidă o mie de uși în nas, în plus, nici ca și învățătură nu se face mare lucru. Duce-ți-vă naibii în Buzești, dați  bani, faceți tot posibilu' să intrați acolo pentru că profii de acolo vor să ajungă undeva și într-adevăr forțează elevii să ajungă cât mai sus. Și crede-ți-mă, decât să ieșiți din liceu mai proști decât ați intrat, mai bine vă spetiți 4 ani și obțineți tot felu' de diplome și chestiuțe care or să vă ajute dacă vreți să studiați în afară sau chiar și la o fac. din Ro.
Pentru că eu stau acum și citesc o nenorocită de metodologie, în loc să învăț pentru bac. Și naiba să nu vă dați într-o parte dacă niște cretine ca astea încearcă să vă refuze.
Îmi zice una de secretariat: mai bine dai bacu', să nu rămâi fără el, că poate nu îți vom trece rezultatul.
Adică cu ce drept? Cum naiba să zici așa ceva.
Mai presus de-atât, toate de-acolo încercau să mă ia peste picior când le-am zis că din moment ce pot să-mi echivalez bacul voi face asta ca să nu mai pierd timpul pe la școală, pentru că examenul de bac. la engleză e și așa valabil doar 6 luni.

M.

Un comentariu:

bianca m. spunea...

Aşa am şi eu nişte secretare la fel... Bine, cel puţin e una destul de enervantă: încrezută si cu nasul pe sus, toată ziua la cafea şi ţigăruşi.
Mă dusesem anul trecut să-mi iau carnetul de la secretariat şi mă privea foarte urât doamna şi mă lua peste picior. Apoi a deschis carnetul a văzut cum mă cheamă şi a început: "Aaa, tu eşti rudă cu x? Ia uite ce frumoasă eşti!"
Am ieşit fără nicio reacţie, la fel cum intrasem. Bine le face profu de psiho când le ceartă.

Faceți căutări pe acest blog