vineri, 17 mai 2013

Cezar Ouatu - It's My Life (Gay Dubstep Dracula) Eurovision 2013

wha' dă fuuuuu'?
=)))))))))) îți bați joc de mine?!:))))))
ăsta e reprezentantu' nostru la eurovision?:))))))))))))))))
asta e reprezentația care se dorește a fi câștigătoare a unui astfel de concurs?
ce-i cu madam' travesti Dracula, s-a pierdut în drum spre scaryland?

vă aduceți aminte de Rebecca Black?
păi tipu' ăsta e varianta masculină a ei
(cu uouă cu tot)

sorry, sorry, mi-am permis un moment de indiscreție.
dar pe bune acum:))))

2 comentarii:

Daniel Botea spunea...

Eu asa de dezgustat am fost... incat am zis ca nu merita sa pun prestatia de pe youtube la mine pe blog :)

MikuMyuuki spunea...

Eu nu m-am uitat aseara insa am dat un search pe youtube ceva mai tarziu, dupa ce s-a terminat, si am gasit inregistrarea, iar asta a fost prima reactie.:))

Partea proasta e ca pe la radio/t.v. se zice ca a avut o prestatie buna, grandioasa, ca a placut juriului si ca e o melodie apreciata.
Prostii!

Faceți căutări pe acest blog