duminică, 30 iunie 2013

bye bye GFC, welcome bloglovin'

Deci. Luați o gură mare de aer. Google Friends Connect se va desființa de mâine. OMG! Pentru că se desființează GFC, care era practic cea mai bună opțiune pentru a urmări noutățile pe mai multe bloguri, am nevoie de o altă chestie care să mă ajute să-mi continui citirea zilnică a peste 100 de bloguri. Și-am găsit Bloglovin', care are o interfață numa' bună. Nu numai că se pot transfera toate blogurile pe care le urmăriți acum pe GFC , dar te poți înregistra simplu utilizând facebook-ul.
Dacă vreți să vă transferați blogurile de pe GFC, dați click AICI.
Dacă vreți să îmi urmăriți blogul în continuare, în partea stângă a blogului meu este imaginea cu Turnul Eiffel, alături de care scrie bloglovin'. Dacă dați click pe ea se va deschide bloglovin', unde puteți opta pentru urmărirea blogului.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog