sâmbătă, 29 iunie 2013

c'est moi

Ce mai faceți, mă oameni nebuni care vă distrați în vacanță? :)) V-aș întreba cum e să fii așa liber, dar nici nu-mi permit să mă gândesc la asta zilele astea. Așa că nu-mi răspundeți. Poa' vă întrebați de ce n-am mai scris în română în ultimele zile. Două motive: am un prieten belgian și vreau ca el și prietenii lui să citească ideile mele idioate, iar pe de altă parte o nebună/un nebun îmi trimitea mailuri comentând fiecare lucru pe care îl scriam pe blog. Și cum am descoperit ușor că acea persoană, fie ea masculină sau feminină nu știe limba străină în care am ales să scriu, păăăăi, am zis să-mi arunc gândurile în continuare în alt fel. Poa' vă întrebați și de ce scriu acum în română. La asta nu am răspuns.
No, vacanță plăcută dudelor, să vă prăjiți frumos la soare și când beți prin baruri să beți câteva pahare și pentru mine, care sunt practic încarcerată de un nenorocit de examen pe care probabil îl voi considera nefolositor toată viața. Noroc cu LCCI'u, că mai pierdeam încă două zile în plus la școală.
Revin cu mai multe chestii într-un post anglais. #(*.*)#

Love,
Miku

5 comentarii:

bianca m. spunea...

aa ups, acum am aflat :))))
ce dispozitie buna ai :D

bianca m. spunea...

aa ups, acum am aflat :))))
ce dispozitie buna ai :D

MikuMyuuki spunea...

oh da... :))

roxx spunea...

no, eu aştept momentu când o să începi să scrii în franceză :))

MikuMyuuki spunea...

si eu la fel:))

Faceți căutări pe acest blog