marți, 16 iulie 2013

dintr-un tren prin Romania

Bun, in tren. Mereu mi-am dorit sa fac un post din tren, dar n-am avut un telefon prea bun pentru asta.
Pe scurt, cam asa sta treaba:
Secretarele de la liceu sunt incompetente din cap pana in picioare. Toata saptaman trecuta le-am batut la cap sa-mi dea o adeverinta nenorocita care sa certifice faptul ca am luat BAC-ul  si ca ma pot inscrie la facultate. Dar ele nu si nu, ca ele o sa-mi dea direct diploma. Aflu azi ca o colega a luat adeverinta sambata. O intreb pe secretara mie de ce nu mi-a dat-o si-mi raspunde: pai am dat-o numai celor care se duceau in Bucuresti. Pai bine ma, femeie, eu de tampita iti ziceam ca imi trebuie urgent, ca inscrierile sunt numai pana pe 18 in Buc.?
In tren. Vad in geamul care sustine bagajele reflectia unui copil care se scobeste in nas.E cald. Rau.
Contrar asteptarilor, nepotu-mio citeste din Sazae-san. Tre' ca e tare plictisit.

Urca o multime (like a LOT) de oameni in tren. Uncool. Ma retrag cu Donna Alba.

-MIKU
P.S. ayayaya sunt asa enziasmata de feea ce urmeaza in Bucuresti (si nuuu, nu ma refer la facultate=])

3 comentarii:

Ramona spunea...

STIU unde mergem sambata!!!

MikuMyuuki spunea...

Undeeee?:)

Ramona spunea...

Ti-am zis la telefon. Ceva impresii de Bucuresti? Ai terminat cu facultatile?

Faceți căutări pe acest blog