luni, 15 iulie 2013

horoscop comentat

«Horoscop fashionist: Ce haine poarta zodia ta in aceasta vara?
GEMENI
In functie de stilul adoptat intr-o anume zi, iti poti da seama de starea de spirit a Gemenilor. Sunt foarte schimbatori si se imbraca in functie de chef. Nu tin cont de standarde dar au intotdeauna o infatisare bine pusa la punct, foarte ingrijita si foarte placuta. Se imbraca uneori in haine vintage iar a doua zi pot adopta o tinuta rock sau punk.
CE POARTA: ORICE II TRECE PRIN CAP. FUSTA LUNGI, HAINE DE PIELE, TRICOURI COLORATE»

My opinion: WOW, parcă mi-ați spune ceva nou O_O; normal că o să port ca întotdeauna tot ce îmi place și tot ce îmi trece prin cap; în plus, oamenii care mă cunosc știu că azi port o ținută neagră, cu ținte și mult machiaj negru, în timp ce ieri am purtat o rochie roz (ok, nu am nicio rochie roz, dar cam așa de mare e discrepanța între hainele mele).


«Horoscop erotic: In ce zodie s-a nascut amanta perfecta?
GEMENI – AMANTA ZAMBITOARE
O femeie nascuta in Gemeni este vesela, expansiva si exuberanta, calitati pe care le va aduce si in pat. Ii plac jocurile erotice si nu se da in laturi de la a interpreta diverse personaje pentru placerea ei si a partenerului.
Are un umor inteligent si ii place sa rada. Prin urmare, un barbat nu trebuie sa fie suprinsa daca aceasta chicoteste chiar si in toiul actului sexual.
Este o fire cu multa imaginatie si poate face orice picanterie iti trece prin cap insa totul cu un zambet perfid pe buze.»

My opinion: nu știu dacă ați observat, dar personajele din poveștile mele zâmbesc mult de tot, chiar și atunci când sunt în nu știu ce necaz, durere sau chiar pe moarte (gen Zânele poartă bocanci). Acest lucru se datorează faptului că eu însămi zâmbesc mult, exagerat de mult (totuși, direct proporțional cu cât plâng), chiar și când merg singură pe stradă; dacă sunt în toane bune, râd la orice glumă, oricât de proastă ar fi; păi nu-i așa, să-i facem pe oameni să "să sîmtă" bine? =) Cât despre amanta zâmbitoare în pat, nu sunt încă amantă. Cu moaca mea, aș putea să fiu amanta unui copil de 11 ani, nicidecum a unui bărbat trecut de 25. Și dacă vă trece prin cap vreo idee ciudată din ce am scris în propoziția anterioară, NU sunt pedofilă (Doamne ferește, știți și voi cât de mult îmi displac copiii, în orice fel), era un exemplu pentru faptul că eu însămi arăt ca un copil. :)

– Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog