miercuri, 31 iulie 2013

și-am intrat și la facultate

Pe scurt, am intrat la Litere în București (la bugeeeeeeeeeeet). Cu toate că nimeni în afară de mine, taică-meo și soră-mea (ea mi-a zis de acum vreo lună că are un feeling c-o să intru la Litere în Buc.) – sincer vorbind, frate-meo chiar a făcut pariu cu mine că nu intru la buget în București, atât era de convins că nu am nici-o șansă – am intrat. Yuhuu, suck it loosers! :)) Prin urmare, din toamnă bântui Bucureștiul alături de alte două milioane de bântuiți. :3

– Miku

EDIT: știu, știu, am tot zis că vreau la jurnalism; de fapt, chiar am intrat la Jurnalism, dar în Craiova; voiam însă să schimb peisajul, așa că dacă tot am intrat la Litere... am renunțat la Jurn. Craiova (drept vorbind, nu putem compara fac. din Craiova cu cea din Buc. ...)

6 comentarii:

MonicaE spunea...

Oau! Felicitarile mele si mult succes >:D<

MikuMyuuki spunea...

Mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii>:D<

Axi spunea...

Felicitaaaari! >:D<

MikuMyuuki spunea...

Mersiiiiiiiiiiiiiiii>:D<

roxx spunea...

Felicitări!
rox et Co.

MikuMyuuki spunea...

Mersiiiiiiiiiiii>:D<

Faceți căutări pe acest blog