joi, 15 august 2013

Adriana's balls

Noaptea trecută, nedormind, pe la vreo 5 mă apucase o plictiseală teribilă. Ca să nu mă duc atunci să dorm, că practic aș fi dat cu nuca-n perete, m-am apucat să îmi citesc e-malurile. Pentru că aveam doar vreo sută, le-am terminat repede și am trecut la... Spam-uri. Da, acolo mi-a atras atenția madam' Adriana.. Și-am citit și eu primele rânduri.
Mai mult ca sigur, asemeni mie, n-o să aveți răbdare să citiți toată pledoaria disperatei, dar aruncați un ochi către ultimele 3 rânduri. ALEA sunt cireașa de pe tort. :)))





– Miku

P.S. am mai citit pe undeva pe la mjloc acum, când editam postarea; pare o persoană tare tristă și eșuată... eh, e vina ei. :))

4 comentarii:

emahyeЛa spunea...

Și eu am primit de la Adriana asta mai multe mesaje dar niciodată nu am citit mai mult de 2 rânduri :)))

MikuMyuuki spunea...

:))Nici eu nu stiu ce m-a apucat. Plictiseala, ora, bausem prea multa apa plata... plictiseala:)))

Addicted02 spunea...

Ce mai faci? Chiar imi era dor de bloguri si de voi...Observ o schimbare in stilul tau:))Mai scrii povesti?

MikuMyuuki spunea...

Hei ya, welcome back! Nu cred ca mai e nimeni dintre cei vechi :(
Mda... si eu si stilul meu ne-am schimbat mult. Deh, au trecut ani buni :))
Nu prea mai scriu povesti, mai mult mini-texte si versuri.
Tu ce mai faci?
>:D<

Faceți căutări pe acest blog