miercuri, 28 august 2013

octombrie cel din august

E atât de frig afară, de parcă ne-am fi teleportat direct într-un final de octombrie mohorât, cețos, cu ploaie la intervale regulate și vânt rece, tăios. Temperatura din casă a scăzut deja la 27, unde acum două săptămâni stătea lejer între 31 și 34.
Nu-mi place frigul ăsta, parcă e prea curând, e o toamnă prematură, schimonosită de oamenii care încă se îmbracă de parcă ar fi mijlocul lui iulie. Anul trecut pe vremea asta eram la Sinaia, iar acolo era cam la fel de frig, însă era soare. Era o combinație ciudată de frig și soare. Totuși, în Craiova, anul trecut pe vremea asta era foarte cald. Dacă îmi aduc aminte bine, am avut o toamnă călduroasă. În prima zi de școală m-am îmbrăcat într-un tricou negru și pantaloni scurți.
Și ce e mai ciudat e că nu îmi place vremea asta. Da, ok, e prea curând, dar mie îmi plăcea frigul. Îmi plăcea răcoarea. Ploaia.

Și vremea asta îmi inspiră melodia asta, numa' că îmi place mai mult asta. ^.^
– M

2 comentarii:

Ramona spunea...

am facut schimb de personalitati :)) eu vreau sa vina toamna, desi urasc toamna, tu nu vrei sa vina, desi in mod normal iti place :))

MikuMyuuki spunea...

:)) sper sa-mi revin curand, ca altfel o sa ma vezi plangandu-mi de mila 24/24 :))

Faceți căutări pe acest blog