marți, 27 august 2013

țicneală

O iau razna. O iau razna bine de tot. Iar intru într-o perioadă din aia în care analizez tot ce fac (de data asta e grav). Tocmai mă întrebase taică-meo dacă vreau să mănânc, însă eram ocupată să scriu ceva la laptop că nici măcar nu realizasem că el vorbește cu mine. Apoi, când a închis ușa dormitorului meu, m-am trezit gândindu-mă: frate, sunt nepolitioasă. O_O Astea nu sunt gândurile mele. Clar e cineva care încearcă să-mi intre în cap, că eu nu am gândit niciodată așa. Eu sunt genul care zice: faci ca mine sau mă lași în pace. Cum de am ajuns să mă gândesc la ceilalți așa? Chestia asta se întâmplă din ce în ce mai des în ultimul timp. Mă tot gândesc la ce nu-mi place mie la ceilalți și încerc să nu fac și eu. E o prostie. M-am țicnit complet. Ce naiba? 19 sucks. O_O

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog