marți, 22 octombrie 2013

cum pierd eu timpul

Am început să pierd timpul în multe feluri. În primul rând făcând patul. Mi se pare o mare porcărie să-ți faci patul în fiecare dimineață, pentru ca seara să distrugi tot ce ai făcut dimineața. Sunt 10 minute pierdute degeaba. Efort dat pe nimic, timp dat pentru niște porcării. Evident, sunt costrânsă de situație, că eu nu îmi făceam patul decât în situații exemplare, cam o dată la câteva luni, când mă apuca pe mine curățenia din lipsă de ocupație.

Apoi, pierd timpul visând cu ochii deschiși la chestii care înainte erau la ordinea zilei. Azi la primă oră visam la un frigider plin de cutii de bere. Vedeam vreo douăzeci de doze în frigider, mai jos niște doze de cola, iar în congelator multă înghețată. Cam astea sunt lucrurile pe care mi le doresc acum, nu de alta visez eu la cai verzi pe pereți. Salivez după o bere de vreo lună, dar îmi e prea greu să merg în Auchan să cumpăr – de la buticurile astea din colțu’ blocului nu cumpăr.

Ceva mai târziu am pierdut timpul așteptându-i pe alții să își facă businessu’, pentru ca la 11 seara/noaptea să mă apuc și eu de tradus niște mutanți la engleză și să citesc The Canteburry Tales. Îmi cam vine să plâng de nervi, dar știți cum se zice, taci, înghiți, până ce răbufnești și-ți iei lumea în cap. Nu sunt departe. În condițiile astea, deja mă văd căutându-mi altă facultate. Sau nici-o facultate și un loc de muncă. Sau înnebunind.

Oricum ar fi, cretinul meu optimism plutește în aer.



M.

3 comentarii:

Tiberiu spunea...

deci cum e viata la facultate :)? -Tiberiu

MikuMyuuki spunea...

Totul e perfect pana ce mergi la cursuri. :)

roxx spunea...

nici n-ai idee cât de mult pot să te înţeleg la faza cu făcutului patului!!!

Faceți căutări pe acest blog