duminică, 20 octombrie 2013

one night stand

M-a cam... trăsnit ceva. De astă vară de când am avut o ofertă în stare prematură de a juca într-un serial (dar nu am putut merge că deh, bacul...), m-a cam lovit o idee. Între timp lunile au trecut, n-am mai băgat-o în seamă. Acum s-a întors și mă cam... gâdilă/omoară/disperă. E oarecum cam... penibil, chiar și gândul, dar știu că trebuie să fac asta. Adică a fost oarecum o chestie care m-a mai bântuit și cu ani în urmă, dar atunci n-am băgat-o deloc în seamă, dar pentru care acum aș renunța la multe ca să o obțin (zic multe, nu orice).
Uneori mă obsedează anumite idei până când le pun în practică. De data asta ar fi mai greu, mult mai greu, în mare parte imposibil. Numai că... vreau și e pe bune, nu e doar un moft. E ca...  atunci când găsesc o bluză/rochie la H&M care îmi place mult - o iau chiar dacă asta înseamnă să renunț la banii de orice pentru o lună. O.K., nu mai lungesc treaba că tre' să plec la București. De data asta vreau să joc într-un film/serial sau teatru. Un fel de one-night-stand în lumea cinematografică.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog