luni, 7 octombrie 2013

tu urmezi!

*postarea asta am scris-o duminică dimineață - cred*


Inspirația îmi vine în cele mai inoportune momente, de exemplu, în timpul ultimelor nunți. Măi, exact când era muzica mai tare, atunci eu aș fi scris de mama focului, de parcă cineva mi-ar fi dictat în cap cuvânt cu cuvânt chestii.
Deși noaptea trecută aveam în cap niște discursuri drăguțe, acum nu-mi mai aduc aminte nimic, prin urmare o să scriu în funcție de inspirația proastă a zilei.

Nu-mi plac nunțile. Îmi plac rochiile pompoase, dar nu albe. Nu-mi place albul în sine. Nunta din weekend-ul trecut a fost cretină rău. După ce cântăreții au behăit timp de vreo 2 ore niște muzică populară cu volumul dat la maxim (sunt sigură că l-au dat atât de tare ca să nu se audă faptul că ei nu știau să cânte), mirii au avut ca invitați pentru divertisment o trupă de dans modern, singurul lucru drăguț din toată seara. Apoi, ce credeți? Au pus manele. Manele, fir-ar să fie, iar mireasa dansa de mama focului pe ele. M-am ridicat eu frumos, am cerut o vodcă și am ieșit afară, unde erau probabil 0 grade, alături de soră-mea, fiesa, taică-meo și mulți alții care se săturaseră de manele. De menționat faptul că nu aș fi crezut-o niciodată pe vară-mea cea tocilară și extra-religioasă așa. Aparențele înșală mereu. De fapt, cred că-i vina părinților ei care o laudă atât de mult – în ultimul timp am văzut că laudele sunt așa, de dragul de a lăuda. Oricum, dacă inițial aș fi zis că are o nuntă drăguță, după de am văzut că a fost de acord să fie "cântate" manele, respectul față de ea a scăzut undeva la -100%.


Trecând la nunta din acest week-end, spun din start că a fost foarte tare. Selecția de melodii care au fost cântate în timp cu se mânca a fost grozavă, la un moment dat se cânta Fugees, Depeche Mode, John Lennon, Amy Mcdonald și mulți alții pe care eu personal îi ador. Desigur, a fost și multă muzică populară, dar pe aceasta o tolerez. Combinația de culori a localului a fost iarăși grandioasă, negru, alb, gri, creând un aer elegant. La celelalte nunți combinația dintre roșu-alb, alb-roz etc mi s-a părut chicioasă. Aici au fost date ca mărturii cutiuțe cu doi porumbei, spre deosebire de cealaltă nuntă, unde mesenii se pare că nu au fost destul de importanți pentru a primi ceva.


În încheiere, menționez faptul că nu cred să fi fost vreo persoană (la ambele nunți) din neamu' meu care să nu-mi fi spus: tu urmezi! Pentru că urarea lor nu-mi place defel, la următoarele înmormântări o să merg la acele persoane și o să le spun cu un zâmbet mare pe față: tu urmezi! ^.^


M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog