marți, 5 noiembrie 2013

msg

Pe scurt:

Nu vă lăsați păcăliți de latura mea binevoitoare, pentru că asta e latura de suprafață. Sunt materialistă în procent de 99,9%. Sunt zodia Gemeni, citiți despre asta. Am cel puțin două fețe complet diferite.
Mai ales, nu vă lăsați păcăliți de faptul că arăt de 13 ani. Nu uitați că am 19 și am în portofoliu niște experiențe care pe unii dintre voi v-ar fi distrus. Nu vă lăsați păcăliți de gândul acela atât de tentant că voi puteți să schimbați ceva. Dacă v-am spus că sunteți speciali, am făcut-o pentru că aveam motive să profit de pe urma voastră.

Acum, ca să îndulcim situația, trebuie să menționez că în acel procent de 0.1 de sinceritate am inclus familia și prietenii și nu consider pe oricine prieten.

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog