miercuri, 27 noiembrie 2013

ninge. doar atât?

Ziceam zilele trecute că cică ninge, uite că ninge. N-a venit bine zăpada asta, în plus, ieri, când am ieșit afară și ningea am avut un sentiment tare american: ce e asta? Ce e asta, ninsoarea?
Am detestat atât de mult zăpada de anul trecut, în fond, am detestat iarna trecută și mai tot anul trecut, încât parcă am și uitat că mai există așa ceva, ca atunci când ai o traumă și uiți tot ce s-a întâmplat, de parcă mintea îți refuză amintirile și nu mai concepe ideea de iarnă/zăpadă.
Mda. Cam așa a nins în București. Cam nașpa peisajul, ce-i drept, Bucureștiul îmi dă impresia unui oraș strict de vară, în care frigul nu are ce căuta. Dar uite altă zăpadă, an de an și toți copacii ăștia în care nici ciorile nu se mai așează. Acum vreau la munte, cel puțin pentru niște fotografii. Ori o vacanță de vreo 5 luni.

-m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog