duminică, 3 noiembrie 2013

"păpușă, te-ai pierdut?"

Aseară am mers la cumpărături cu soră-mea, soțu' ei, fetița lor de 2 ani și băiatul lor de 9 ani. Eu fac de obicei bon separat pentru cumpărăturile mele. La casa de marcat, eu și băiatul soră-mii rămăsesem mai în spate, așteptam să termine cu ce cumpărase soră-mea. La un moment dat, când a terminat de marcat produsele soră-mii, s-a întors casierița către noi și a zis consternată: "dar voi cu cine sunteți, v-ați pierdut?"
Eu: suntem cu produsele pe care o să le marcați în continuare...
Ea se uită cu jumătate de gură strâmbă la noi și își face treaba. Probabil că în contractul ei scrie să nu contrazică clientul.
Mdeah, frate, știu că arăt de 13 ani, dar la 13 ani clar un copil e în stare să facă niște cumpărături singur...

M.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog