duminică, 22 decembrie 2013

ciudățenii de acasă (like acasă acasă)

1."eu (către mama): am și uitat că în frigider se mai ține mâncare" 
După niște experiențe neplăcute cu ciorbe și mâncăruri (pentru că momentan locuiesc singură), am decis că gătitul nu e de mine. Prin urmare, în ultimul timp am mâncat doar mâncare "rece" sau semi-preparată. Desigur, și acestea se țin în frigider, dar când mama mi-a zis "du-te și ia mâncarea din frigider", am stat două secunde pe gânduri.
Mâncare? În frigider?
O.K. ... that was awkward.

2. tata: "nu vrei să pui instalația asta în camera ta?" – asta după ce în fiecare an ne ciondăneam că lipesc chestii pe pereți și se distruge culoarea; again, awkward

3. Red. mda.

Miku

2 comentarii:

Unknown spunea...

Lasa ca mai vin eu pe la tine si te mai invat sa gatesti!

MikuMyuuki spunea...

Nu, chestia e ca nu-mi place sa gatesc (asta e si motivul pt care nu-mi ies bine mancarurile). Vreau un angajat:)) (intro zi o sa am unul, sunt absolut sigura:)))

Faceți căutări pe acest blog