duminică, 8 decembrie 2013

decoratiuni de Craciun, hypermarketuri de Craciun si...

Am fost azi in Auchan Iris.
Imediat ce am intrat, am dat in sfarsit de o caldura perfecta si de decoratiuni de Craciun. La un moment dat, in timp ce treceam pe langa un grup de copii care ascultau o poveste de Craciun de la un "bunic mecanic", am zambit. Desigur, ar fi fost mai frumos sa fie chiar un bunic adevarat acolo, dar... melodiile cu tematica de Craciun si toate culorile astea vesele, pe un fundal rosu-auriu dau o stare euforica indiferent in ce loc privesti.
Ma dusesem in Auchan sa-mi cumpar mancare. Aveam vreo 2-3 produse de cumparat, voiam ceva doar pentru pranz.
Imediat ce am intrat in Auchan, am uitat tot ce aveam de cumparat. Eram in rai. Bai, pe mine ma acapareaza tot aranjamentul asta in asa hal, incat daca as fi avut toti banii necesari, as fi cumparat tot ce aveau acolo. Mi-ar fi placut sa ma asez pe un scaun si sa vina in fata mea cei care lucreaza acolo si sa-mi prezinte totul si eu sa spun: vreau si de-asta, si de-asta, si de-aia etc.
Cum astea nu se intampla decat in filme, am luat la pas fiecare raion de acolo. Am analizat beteala, globurile, instalatiile, brazii, dulciurile... si am cumparat. Ce-i drept, chiar am fost rationala. Am cumparat putin in comparatie cu ce as fi cumparat acum cativa ani.
Oricum, am cumparat prostii de Craciun, nu de alta, dar apartamentul in care ma mut mi se pare gol si fara personalitate. Abia astept sa-l umplu. :))
Mi-am luat si o doza de Fanta pe care am scris mesajul meu, la fel de sec precum un brad artificial. :))
Mai am cateva lucruri pe care mi le doresc si o sa le si cumpar (cum ar fi un suport de lumanari in forma de om de zapada, niste lumanari parfumate), dar nu prea curand, pentru ca deja am o gaura cam mare in buzunar. :))


Miku.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog