vineri, 20 decembrie 2013

[film] you are my pet

Așa cum ziceam și zilele trecute, n-am mai văzut un film demult. La un curs de astăzi proful a adus în discuție literatura asiatică, experiența sa din Coreea și alte câteva chestii de care nu-mi mai amintesc. [ :)) ] La un moment dat a zis că filmele coreene sunt în mare parte tragice. Mi-am amitit de câteva filme pe care le-am văzut mai demult, când credeam că toată filmografia coreeană e așa cum pare în serialele coreene cu celebrități. Da, adevărul e că filmele Coreene care nu tratează subiecte din astea fluflu au un procent mare de tragism. La un moment dat, cred că astă primăvară, am făcut un maraton de filme coreene într-o săptămână. M-am prăpădit de plâns.
Cu toate astea aduse în discuție, în seama asta aveam chef de o comedie coreană drăguță. Am dat un search și am găsit You are my pet. Exact la țanc, zic. Un film mai simplu și mai funny nu se putea. Aș zice tipic corean, dar chiar a fost drăguț.
E o fată (niciodată nu rețin numele coreene), al cărei frate aduce în casa ei un prieten care nu are unde să stea. Printr-un fel de joc, ea acceptă doar dacă el e de acord să fie considerat animal de companie (într-un set de întâmplări sugestive).
Ideea e că e funny enough, are niște scene care nu sunt previzibile (pentru că serialele coreene sunt tare previzibile). Așa că... dacă n-aveți vreodată ce face, e bun. Chiar l-aș revedea. Nu are deloc scene melodramatice, prelungiri fără sens...
Actorul din rolul principal mi se pare cunoscut, cred că face parte din vreo formație coreană, ceva.
Anyways, that's a p.o.v.

Miku

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog