sâmbătă, 28 decembrie 2013

un număr de 2014 planuri și vise

  2013 e probabil anul în care am schimbat cele mai multe elemente, dar nu e un an de care îmi voi aduce aminte, pentru că nu am făcut si nici nu s-a întâmplat mare lucru.
Îmi aduc aminte însă de anul 2011. La miezul nopții mi-am pus dorința aia care s-a îndeplinit și a fost așa tare, pentru că dorințele din noaptea dintre ani par să se îndeplinească mereu, dacă sunt cele potrivite. Ei bine, în 2011 mi-am pus dorința potrivită și ea s-a îndeplinit 3 luni mai târziu, când am lansat cartea. Desigur, cartea nu a reprezentat deloc un mare fâs.

Planurile și visele pe 2014 sună așa:
 1. Vreau să termin de scris "10 zile către rai" și "reqviem", să modific "Zânele poartă bocanci" și să le aranjez frumos într-un fel de culegere. Partea cea mai bună e că cele 3 povești arată mai multe fețe ale mele, pentru că fiecare dintre ele e scris într-un alt fel.
 2. Vreau să iau carnetul de condus. Acum un an nu m-a interesat, acum doi ani îmi era teamă de mașini. Anul ăsta am nevoie de el, așa că o să îl iau.
 3. Vreau o mașină; poate să fie la mâna a 10-a, am nevoie de ceva cu care sa-mi car cumpărăturile.
 4. Trebuie să învăț să gătesc sau o să mă prăpădesc atunci când o să termin banii de mâncat în oraș.
 5. Vreau să pictez, să-mi umplu camera cu pânze. Nu e ca și cum ar fi ceva de capul lor, dar garsoniera e așa de goală încât până și desenele mele sunt mai bune decât nimic.

Miku

3 comentarii:

roxx spunea...

Succes'uri!
>:D<

Axi spunea...

Ugh, când mă gândesc că eu mai am gen 3 ani până când o să pot spune "anul ăsta vreau să-mi iau carnetul de condus".
Nu știu, parcă tot uit că ești deja la facultate. :))

MikuMyuuki spunea...

@Roxana Mulțam':)

@Axy :)) crede-ma, daca nu ar fi vorba sa dau examene, si eu as uita ca sunt la facultate :))
Nu stiu ce am avut in cap de nu am dat exam pt canet de acum 2 ani. Nimic, n-am avut nimic in cap:))

Faceți căutări pe acest blog