vineri, 17 ianuarie 2014

fetelor, hai să vorbim despre menstruație


Atenție baieți, lăsați cititul deoparte pentru seara asta, postul ăsta nu e pentru voi.

Bun, scriu postarea asta între două etape de borât.
Sunt două tipuri de a simți mentruația:
1. modul soft, în care simți ceva, o durere, ceva, de burta, dar foarte slabă, mai degrabă un disconfort
2. un buldozer combinat cu o maimuță turbată spintecându-ți matele, spatele, vaginul, ovarele și tot ce o mai fi acolo

Eu fac parte din categoria a doua. De fapt, s-ar putea să fiu o combinație nereușită în funcție de cât de ne-gros îmbrăcată ies afară, de cât de mult stau cu fundul pe chestii reci sau descuță pe chestii reci.
Ideea e că vreau să vorbesc despre medici și durere.
În Craiova, medicii de stat mai sunt cum mai sunt; pe jumătate incompetenți, pe jumătate experimentați. În București... lucrurile stau altfel (în sensul că e mai rău).
Data trecută când am simțit că o sa-mi dau ultima suflare, am sunat la salvare (e un obicei pe care îl practic din Craiova – atunci când simt că o să mor din cauza unei nenorocite de menstruații sun la salvare, ei vin, îmi fac o injecție și pleacă). S-a întâmplat însă ca în București să nu fie în stare să-mi facă o nenorocită de injecție care să calmeze durerea. Au venit și mi-au dat metrocloropamid pentru vomă, ceea ce deja luasem. Și mi-au dau rețetă pentru probleme cu stomacul și dismenoree (diaree, mă) și alte aberații. Și mi-au spus să țin regim!

Frate, chiar sunt atât de incompetenți doctorii? Până și eu știu mai bine ce ar trebui să administrezi în caz de urgență menstruală.

Mă scuzați, mă duc pentru o nouă rundă de borală. Parcă aș fi băut 5l de bere noaptea trecută, nu alta. Geeeeee!!

Miku
P.S. ați observat și voi că în periada chiar premenstruală mirosul se dezvoltă enervant de mult, de parcă am fi gravide sau așa ceva?!

6 comentarii:

Adela C. spunea...

Şi eu am avut probleme astea. Ideea e ca mi-a trecut vreme, din fericire, dar ani de zile m-a chinuit.

MikuMyuuki spunea...

Sper sa scap si eu, in ritmul asta n-o sa-mi doresc sa fac copii niciodata. Adica daca menstruatia doar ca dracu', nu stiu cum e nasterea.

roxx spunea...

eu stiam ca berea se masoara in litri, nu in kilograme :)))

MikuMyuuki spunea...

Scuza-ma, simt ca o sa imi dau sufletul afara, kilograme, litrii, mama lor de chestii de masurat identice in momentul asta!!

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

Buna! Eu nu cred ca ar trebui sa stergi acest post...demult nu mai e un subiect tabu :))
Iata ceva ce la mine functioneaza impotriva durerii:

Femeile care acuza dureri menstruale puternice pot gasi calmarea daca vor consuma ceaiul din urmatorul amestec de plante: flori de musetel, frunze de menta broastei, talpa gastii (fara radacini), valeriana (radacini). Din acest ceai se beau trei cani pe zi, dintre care ultima cana inainte de culcare.

Poate te ajuta si pe tine...ingredientele le gasesti la naturiste si nu sunt foarte scumpe :*

MikuMyuuki spunea...

Ah, ok, mersi! O sa incerc. Incerc orice, numai sa nu mai fac in fiecare luna cate un drum pana in iad si inapoi :))

Mersi! :)

Faceți căutări pe acest blog