duminică, 23 februarie 2014

o aaaaaaaaaaaaaaaammmmm!!! (Cimitirul, Teleșpan!)

În sfârșit mi-am luat Cimitirul de Teleșpan! E a mea și numai a mea, cu autograf, cu parfum, cu coperți frumoase (coperta îmi aduce aminte de poezia mea albă)!
Și în curând (foarte curând) o să postăm (eu și Ramona, vlog) un interviu cu Adrian Teleșpan. Deci watch out little screamers!
Și tocmai am realizat că am fost atât de entuziasmată de interviu și de prezența celorlalți că am tot făcut poze, dar cu mine nu e niciuna. :))
Și mi-am luat și Ce facem cu România de Cristina Nemerovschi deeeeci în sfârșit am făcut plinul cu ce-mi doream de câteva luni bune. :3
Și am realizat că deși a fost în centrul atenției, nu am pus nici-o poză cu Adrian Teleșpan. I am so dumb (daaaar am ca scuză faptul că el era mai mereu să dea autografe...)! Gata, am adăugat o captură din interviu.  

miku
P.S. abia acum am pus foto cu autograful, că mai devreme am fost prea etuziasmată și am uitat :D







Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog