luni, 10 martie 2014

de Paște tăiem capra cu coasa

Sâmbătă dimineața m-a sunat cineva cu număr ascuns, m-a întrebat de cineva pe nume Mihaela, i-am zis că nu exista acea persoană la acest număr și am închis.
Sâmbătă noaptea, pe la vreo 00:30, m-a sunat cu număr privat un țăran (același țăran). Pentru că n-aveam ce face (și pentru că eu dau cu nuca-n perete tot timpul și pentru că mi-ar plăcea să fiu actriță și pentru că din seria have fun on the phone), i-am răspuns. N-am zis nimic. La un moment dat a închis. A sunat din nou, i-am răspuns, n-am zis nimic, el tot zicea: alo, bună etc. A închis din nou. A sunat iar. A pus manele. I-am închis eu de data asta.  Apoi a sunat din nou, iar eu am zis: cine ești și ce vrei? Și m-a luat din nou cu problema că el n-o găsește pe Mihaela și i-am zis că eu nu sunt Mihaela. Și m-a întrebat cum mă cheamă și m-am dat drept Andreea. Și m-a întrebat câți ani am și i-am zis că 13 (aș mai vrea să am 13 din nou... mai târziu mi-am dat seama că țăranilor ăstora nu li se pare că o fată e mică la 13 ani și că trebuia să-i zic că am 8). M-a întrebat de unde sunt și i-am zis că sunt dintr-un sătuc uitat de lume. M-a întrebat dacă poate să mă mai sune și i-am zis că nu, că am o mamă rea care mă bate dacă vorbesc la telefon. Și am zis că acum i l-am furat și că mă plimb să admir stelele. Și că vreau să mă sinucid, pentru că am o capră pe care mama vrea s-o taie și s-o mănânce de Paște. Și mi-a zis că la el se mănâncă miei de Paște. Și i-am zis că în satul meu uitat de lume avem o tradiție specială în care de Paște sacrificăm o capră. Și că dansăm în jurul focului în timp ce ținem capra în brațe.
Și i-am închis.
Și m-a sunat azi. Și m-am dat drept mama cea rea. Și i-am zis că sun la poliție că se ia de minore. Și că vin după el și îl tai cu coasa mea de tăiat capre de Paște.
Și i-am închis.
Și a continuat să sune.
Și s-a oprit.

M.
P.S. în realitate nu i-am zis nimic de capră și de Paște, dar scriind acest post m-am gândit că ar fi trebuit s-o fac :))

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog