duminică, 23 martie 2014

nu.

nu am.
"ai parte de o duminică frumoasă"


nici nu mi-am dat seama că e duminică până nu m-a sunat V. și mi-am dat seama că e în drum spre București, iar asta a fost cam acum... 2 ore?
am băut prea multă limonadă rece și am răcit (e destul de ciudat, nu? iarna trecută mâncam înghețată și nu aveam nimic, acum sunt 21 de grade afară și eu răcesc) și gâtul meu e tăiat în bucățele roșii și dureroase (ipotetic vorbind, tăiat) și am impresia că mi-am pierdut capul undeva între unirii și timpuri noi, pentru că se pare că și el s-a hotărât să mă amețească cu o durere de primăvară numai bună
și e prima oară când horoscopul, oricât de bine a sunat el, nu mi-a făcut ziua mai bună; a fost prea ironic azi, când tot ce am făcut a fost să dorm și să... fac nimic

-m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog