joi, 24 aprilie 2014

instantanee

# înțeleg de ce mall-ul din Craiova nu are nici-o librărie. sunt foarte puțini oameni care citesc aici. ar da faliment. ... până și în mall-ul din Vâlcea e o librărie

# am căzut. cu rolele. e cam prima oară în ultima jumătate de deceniu, dar căzătura a fost din vina mea. coboram scările și le coboram prost. eh, antrenamentul se cam duce. obișnuiam să merg în fiecare zi, de data asta n-am mai mers de luni întregi. mă simt cam stângace pe role, dar picioarele mele o să-și revină. bine că nu eram în fustă. că am căzut pe scări și am alunecat câteva trepte. și am avut un noroc uriaș să scap doar cu o zgârietură de-a lungul mâinii stângi

# ce-mi place vremea asta semi-luminoasă, semi-înnorată; parcă e dintr-un roman distopic; îmi aduce aminte de liceu; de profa de mate; de prima notă dintr-a 9-a, un 7; de momentele cu Red la țară; când stăteam pe cearșaf, sub o folie de plastic, iar deasupra noastră ploua

-m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog