joi, 3 aprilie 2014

V. își prinde mâna în dozator. poporul ovaționeazã. politicienii se ling pe degete.

Ce sã facem noi azi? Păi după ce-i zic lui V. că nu merg la P., mă convinge și zic hai, că nici data trecută n-am fost.
Mai târziu mergem să luãm niște suc de la un tonomat. Punem noi banii, tonomatul nu ne dă sucu'. Hoț mincinos!!!! Zicea că nu mai are suc, dar sucul era chiar acolo, în fața mea, la nivelul meu! Era doar la un geam transparent distanță. (Dacă mă gândesc acum, așa se întâmplă în societate, între politicieni și oamenii din stradă. Ți se dau minciuni cretine pe care le vezi că sunt minciuni, dar nu poți schimba nimic.)
Apoi am încercat să luăm apã, moment în care V. și-a prins brățara în mașinărie.
Cei care au încercat să se împotrivească au fost...
m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog