joi, 15 mai 2014

cine se mai uită la violetta?!

Eram cu M. în metrou și am auzit discuția a 2 fete de vreo 13-14 ani. La un moment dat una a deschis subiectul Violetta (serial de pe Disney), cum că soră-sa o adoră pe Violetta și are nu știu câte postere cu ea. Cealaltă îi dă replica: cine se uită la Violetta? e așa nașpa!
Eu și M. ne uităm una la alta, mai să ne bufnească râsul. Vinovate, ce-i drept, ne mai uităm din joi în Paști (probabil ne-am uita mai des dacă am avea T.V. :)) ).
Mai vorbesc ele ce mai vorbesc, apoi revin la Violetta.
– Măi, dar Leon e așa enervant etc etc etc
– Da, știu, dar pe mine mă enervează aia brunetă etc etc etc
Mă uit la M., ea se uită la mine, ne bufnește râsul.

Poate că ipocrizia e prea mare, dar îmi aduc aminte de perioada asta a adolescenței. Când vrei să fii cool, dar de fapt ești penibil. Eh. :))

-miku.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog