sâmbătă, 3 mai 2014

prost să fii, noroc să ai! (alternosfera)

Cred că A. e cea mai noroscoasă persoană pe care am cunoscut-o vreodată. Facem atâtea planuri pe parcursul a 6 luni să vină în B., dar ajunge abia în mai. Fix în seara în care ajunge ea, Alternosfera are concert în parcul care e la 10 minute de unde stau eu. Care erau șansele? Bine, la cât de mult ne-am lungit la McDonald's, am intrat în parc fix când eu terminat concertul. Alergasem cu rolele foarte repede și am stat vreo 10 minute să ne odihnim. Aflăm că fac poze cu fanii în backstage. Sigur, ca întotdeauna, nu aveam aparatul foto la mine. Dar e Alternosfera. Dude. Prost să fii, noroc să ai. Exact ca noi. :))
Acum, scuzați-ne fețele, dar e Alternosfera! (iar A. a stat vreo 2 ore admirând fotografia noaptea trecută :)) )

-m.



Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog