sâmbătă, 7 iunie 2014

mergem la Sinaia să mâncăm papanași? mergem!

"Totul" a început joi seara, când eu terminasem cu cele 4 examene programate în săptămâna 2-8 iunie și
eram un fel de zombie. Eram în bucătărie și făceam niște pui la cuptor, vorbeam cu M. despre cât de plin de hormoni o fi puiul, apoi am ajuns cu vorba la McDonald's, că sigur e mai sănător ca fast-food-ul, (puiul e mai sănătos, nu fast-food-ul) apoi că M. ar fi mâncat niște papanași de la McDonald's, apoi... apoi că la Sinaia a mâncat cei mai buni papanași din România până acum și că ar merge până acolo doar ca să mănânce acei papanași.
Apoi eu, că na, eu sunt aia cu jump in the car and run (scream and go), zic repede: păi stai că mă duc să văd dacă avem tren (cu mașina stăm ceva mai prost, nici carnet, nici mașină :)) ). Și am avut tren. Dimineața la 8 și ceva, cu întoarcere seara. Păi ce e mai bun decât să mergi la munte în weekend, să mănânci papanași, să iei niște aer mai curat și să pierzi pe drum din stres?

Așa făcurăm. Și așa merserăm noi, de dimineață până seară. Dimineață am luat trenul privat (cea mai bună soluție, vedeți în cele ce urmează), dar după-amiază... după-amiază ne-a trecut gândul prost prin minte și am luat CFR-ul. Și ne-am luat-o. 3 ore de mers cu un tren pe o distanță de puțin peste 100 de km. 3 ore. 3!!!! dacă aș fi fost cu bicicleta, aș fi mers mai repede. Erau porțiuni în care trenul efectiv mergea "la pas". Ce naaaaibaaa s-a întâmplar cu CFR-ul?! Să nu vă bată vreodată gândul prost să luați CFR spre munte (am mai făcut acum 3 ani prostia asta), că vă fierbe la foc mic.
Și încă ceva. Nu vă duceți la baie în tren. Mai ales dacă aparține CFR.

Trecând peste tren, papanașii au fost buni, gigantici, la fel de buni ca acum 3 ani. Sinaia e "populată" de străini, probabil 10 străini la 1 localnic, ceea ce e mișto. E curată, curată, lucru atâââât de rar în Ro. Sinaia e aer curat (diferența de aer e uriașă, chiar simțeam la un moment dat cum se schimbă aerul în tren, devenise greu și... mda, știți și voi, ca-n București; M. zicea că observă mereu diferența între munte și B., dar niciodată nu observă vreo diferență de aer între Craiova și B.; da, Craiova e și ea extra-poluată).

Și am făcut și poze tâmpite, nu se putea altfel!

-m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog