marți, 15 iulie 2014

pentru că-s...

oficial sunt dusă. săptămâna trecută mi-am uitat geanta de vreo câteva ori în locuri diferite, iar  aseară am pierdut telefonul. pierdut. dus. byebye phone. și abia îl luasem. mă rog, de vreo juma' de an. asta după ce toamna trecută (parcă am scris pe blog) am stricat un alt telefon. cât de?! da’ mă scot singură din sărite, că l-am pierdut fix acum, când sunt în probabil cea mai mare pană de bani de anul ăsta, că mom nu mă mai sponsorizează. fix acum, când aveam nevoie de laptop nou. și fix acum, când am făcut o comandă de cărți uriașă așa, că nu am mai cumpărat de foarte mult timp și că voiam să citesc.
bine că n-am cățel, cine știe ce naiba i-aș face, pe unde l-aș uita și mi-aș aduce aminte de el după câteva zile.
adică rlly oameni buni, de câte ori treceți prin asta pe an?! așa ca medie.

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog