miercuri, 23 iulie 2014

vara asta

vara asta am evitat relațiile cu oamenii. am ieșit foarte rar. am vorbit la telefon foarte puțin. la un moment dat l-am închis și l-am pus în noptieră. vara asta am băut foarte puțin. ultima oară n-am fost în stare să beau o bere întreagă. vara asta îmi e greață de tot. vara asta n-am chef să călătoresc. vara asta nu am chef de mare. vara asta am scris mai mult ca întotdeauna. vara asta am decis să renunț la breton. ei, cel puțin pentru un timp. vara asta am citit filosofie și mi-a plăcut. vara asta am cumpărat foarte multe haine. vara asta am sărit în tren chiar înainte de a pleca și am mers fără să știu încotro. vara asta e mult prea matură. vara asta vreau să dorm un somn fără vise, să mă trezesc și să fiu eu, cea de acum 4 ani. vara asta nimic nu are gust, nici măcar martiniul. vara asta am făcut pilates până nu am mai putut să mă ridic de pe jos și m-a durut fiecare bucată din corp zile în șir. vara asta am învățat să fac flotări corect, apoi am avut febră musculară două săptămâni. vara asta e exact ca vara de dinainte de liceu. vara asta prevestește ceva interesant, ca un soare puternic ce anunță o furtună cu gheață. vara asta îmi e dor de furtunile cu gheață în care ajungi în casă cu zgârieturi din care ies firișoare mici de sânge. vara asta e iarăși o vară a schimbărilor. vara asta aflu în cine mă transform. vara asta sunt curioasă. vara asta știu cât de jos sunt oamenii ca putere morală. vara asta știu că există foarte puțini oameni care gândesc la rece, iar eu nu sunt printre ei. vara asta nu are nici soare, nici lumină, nici întuneric. vara asta e pur și simplu goală. vara asta e perfectă cu toate nimicurile astea obsesiv-idioate.

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog