luni, 4 august 2014

cărți

dad: în țara asta numai tu mai cumperi cărți

– în condițiile în care i-am spus că o să ajungă azi-mâine o comandă
– în condițiile în care, până acum o lună, nu mai cumpărasem cărți pentru mine (adică pentru plăcerea mea, nu pentru facultate și alte chestii obligatorii) de ani de zile (binebine, cu excepții rare, gen A. Teleșpan și C. Nemerovschi)
– ce vremuri, acum 3-4 ani, când cumpăram cel puțin o carte pe săptămână... mă bate gândul să revin la obiceiul ăsta măcar pe perioada verii; ieri am cumpărat Suflet pierdut de Silviu Urdea și trebuie să primesc și Specimenul de Andrei Trifănescu

m.

4 comentarii:

Ramona spunea...

Nu i-ai zis ca si eu am cumparat ieri carti...pe banii tai? :)))

MikuMyuuki spunea...

asta mai trebuia sa-i zic :)))

roxx spunea...

şi tata zice la fel.

MikuMyuuki spunea...

:)) funny e ca si tata cumpara multe carti pe vremuri. meh, vremuri

Faceți căutări pe acest blog