miercuri, 13 august 2014

instantanee

# S. îmi povestește de încercarea ei de a fi chelneriță și de clienții care consumă de 200 ron și nu lasă bacșiș, mai ales după ce te freacă usturoiu' toată seara. măcar un leu, dacă tot ceri câte un pai la 10 minute.

# eu la doctora de familie. bat la ușă, intru, îmi zice repede că nu se poate, are pe cineva în cabinet. ies, aștept la ușă. trec 15 minute, iese o persoană, intru eu. se apucă doctora să mă întrebe de ce am venit, când intră o altă persoană, o cunoștință de-a doctorei. se apucă de taină, ies din cabinet. mai trec 15 minute. doctora se întoarce, mă întreabă la ce facultate sunt, unde anume etc. îi sună telefonul, se apucă la taină. mai trec 5 minute. închide, apoi mă întreabă ce simptome am. într-un final îmi scrie o rețetă. cel puțin avea o tonalitate amabilă. e tânără. îi va trece curând.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog