marți, 26 august 2014

leapșa: descrie-te prin fotografii

Ramona a lansat o provocare în care trebuie să alegi între 10 și 20 de fotografii care să te descrie. Pot fi poze cu tine, citate etc. Astea-s ale mele. Nu pot nominaliza alte persoane pentru că cei cu care țineam legătura nu prea mai scriu pe blog, de aceea oricine are blog și-mi citește blogul e liber s-o preia, eventual să-mi lase un link întrun comentariu ca să citesc la rândul meu. Have fun! :3

Miku.
P.S. am menționat la fiecare fotografie dacă este personală, iar la cele al căror autor nu l-am știut am scris google. dacă sunteți/cunoașteți autorul vreunei fotografii vă rog să mă anunțați pentru și o să scriu sursa

fotografie personală

fotografie personală

google

google

pictură personală

http://aoao2.deviantart.com/

google

google

google

google

google

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog