vineri, 8 august 2014

naștere în direct. nope, we didn't see that coming.

bun. habar nu am cum să vorbesc despre asta, oricum aș face-o, o să par pe jumătate nebună. zic pe jumătate, pentru că fac parte din partea feminină a populației și aș putea oricând să fiu în locul acelei femei.

zilele trecute am citit un articol despre nașterea naturală în apă. doctorii spuneau că e periculoasă, mamele care au trecut prin asta spun că e incomparabilă cu cea din spitale, pentru că în spitale se naște pe bandă rulantă, mama și copilul sunt doar niște pioni, se țipă la ele etc.

bubzbeauty e o vloggeriță de beauty pe care o urmăresc de ani de zile și anul ăsta urmează să aibă un copil și tot vorbea ea despre posibilități de a naște.
azi, în timp ce mă uitam la vlogul ăsta, am văzut ca video recomandate în dreapta unul cu naștere în apă.
ca întotdeauna când e vorba să dau de ceva neobișnuit, am zis hai s-o vedem. am trecut repede peste părțile introductive, am ajuns la momentul în care ea urla de durere și copilul era cu capul afară. am pus stop video, am luat o gură de aer și am simțit c-o să vomit. apoi am dat play și am urmărit și restul.

god, primul gând după asta a fost că nu vreau să trec niciodată prin așa ceva. la ce dureri aveam eu înainte la menstruație, chiar nu îmi pot imagina cum ar fi nașterea. singura parte bună e că s-a întâmplat repede, dar știi, când e vorba de durere, parțial știu cum e și... o secundă nu trece deloc deloc repede.

anyways.

ăsta pare un mod bun de a naște. zic. o singură dată am fost internată într-un spital de stat din românia, aveam 10 ani și doctorele țipau mereu la toți copiii, deci dacă aș fi una dintre mamele care nasc într-un spital de stat, m-aș ridica, aș lua primul bisturiu pe care l-aș vedea și i l-aș înfige în gât doctorei isterice. eu nasc, pe mine mă doare. tu ai datoria să taci, dacă nu poți să ajuți.


m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog