luni, 1 septembrie 2014

fascinație feminină

băi, rar mi se întâmplă să fiu fascinată de vreo persoană. fascinată gen de o persoană.frumoasă-deșteaptă-voce.superbă-mișcări.fine-etc

dar și mai rar mi se întâmplă să fiu fascinată de o prezență feminină. cred că la un moment dat am și scris pe blog că încep să evit prezențele feminine, mintea unei femei e prea amețită și pentru că sunt și eu din aceeași categorie e destul de greu să vorbești mult cu cineva care vorbește la fel de aiurit ca tine, că nu mai înțelegi nimic, totul se rezumă la aluzii cu milioane de sensuri și ți se ia

de-aia cu Red e simplu. minte de jumătate femeie-jumătate bărbat, la fel ca mine, pot să zic du-te bă acasă că n-am chef de tine.

dar aici e vorba de altceva. știu o tipă care se încadrează într-un fel de tipar ideal, motiv pentru care nu vreau s-o cunosc mai bine, că dac-aș cunoaște-o sunt sigură că i-aș găsi și părți negative. e genul ăla e prezență feminină din literatura japoneză, dar ceva mai frumoasă.

e ciudată ființa asta. e ciudat de frumoasă, ciudat de inteligentă. vampiric de subțire. fascinantă. atât de fascinantă că o să fie un personaj din ce-oi mai scrie eu, dac-oi mai scrie, oricând oi mai scrie.

dumnezeule, e divină ființa asta.


m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog