sâmbătă, 11 octombrie 2014

instantanee

# cred că aș putea fi diagnosticată cu o beție cronică, o amețeală continuă, care uneori are ca efect advers o mahmureală ușoară. azi mi-a picat telefonul din mână de vreo 12 ori, la un moment am renunțat să mai număr. apoi foehnul, apoi niște farfurii și pahare.

# mie nu mi-a plăcut niciodată filmul "liceenii". eram mică, aveam sub 10 ani, îl dădeau la t.v. și taică-meo a zis să ne uităm. țin minte partea în care un tip alerga după o tipă și apoi s-au sărutat. parcă era în imaginatia lui/ei. ideea e că melodia aia cetină m-a enervat rău de fiecare dată când am auzit-o. aproape la fel de rău ca aia "ochii tăi", cântată de ana maria sau așa ceva. ca și cum ar trebui să-ți placă, dar nu pot să-ți placă și îmi vine să vomit când le aud. și mai și e faptul că am revăzut filmul ăsta într-o noapte, acum câteva luni, cu red. acelasi gust sec mi l-a lăsat.

# am făcut 28* în cameră să usuc niște cearșafuri.

# n-am chef de nimic.

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog