vineri, 21 noiembrie 2014

«dă-o dracu' de română, că și așa învățați de vă doare capu'»

sectorul 3, o școală de stat, clasele I-VIII
eu – așteptând să-l iau pe A., unul dintre nepoți, de la școală
proful de sport urlând ca din gură de șarpe către un elev: «dă-o dracu' de română, că și așa învățați de vă doare capu'»
eu – strâmbându-mă la prof, proful uitându-se cu ochii mari și proști la mine
eu – dând din cap, proful râzând ca un manelist mizer, apoi făcându-mi cu ochiul de parcă i-aș fi fost complice în gluma sa 
eu – imaginându-mi cât de frumos i-ar sta cretinului cu capul atârnat în jos și învâțând limba română în timp ce elevii săi îi lovesc ceafa lată cu istoria literaturii române a lui călinescu
nepotul – privindu-mă privindu-l pe bou
eu și nepotul – plecând

m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog