joi, 6 noiembrie 2014

instantanee

# nu înțeleg de ce mă doare capul, nu e ca și cum ultimul meu neuron ar avea cu cine să se bată. săracul, tare masochist îi.

# am răcit și îmi e teamă și să înghit, că mă doare fiecare bucățică din corp, dar mai ales gâtul.

# se făcu unu noaptea, mă? deja? parcă am din ce în ce mai multă energie, deși pic de somn. am dormit vreo juma' de oră azi și am băut o cafea, mă bate gândul să mai beau una, dar la răscruce de vânturi nu mă mai atrage momentan și parcă aș merge să dorm. o să dau cu banul.

# e frig. aș vrea să ningă, măcar să existe un lucru bun odată cu frigul.

# cărtărescu avea o conferință sau ceva marți seara. eu, nu știu cum, am avut impresia că e joi, nu marți. l-am ratat, din nou, din nou.

# mă obsedează ideea de bătrânețe, monotonie, familie, copii, nepoți, familie, familie, familie. nu vreau, nu vreau, nu vreau.

# vreau la maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeee


m.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog